MirLog olarak, Grup içi ve nihai müşterilerimizin hizmet kalitesi, fiyat, termin süresi ve sosyal uygunluk beklentilerini tam olarak algılayıp eksiksiz karşılamayı ve müşteri memnuniyeti sürekliliğini sağlamayı,
Hizmet kalitesinde istenen seviyeye ulaşmak nihai müşterilerin beklentilerini dikkate almayı ve bunu yerinde hizmet kalitesi ile sağlamayı,
Hizmette kanunen ve karşılaşılabilinecek riskleri en erken aşamada bilimsel yöntemler kullanarak öngörüp engellemeyi ve böylelikle sıfır hatayı hedeflemeyi
Standart iş yapış şekillerini belirleyerek hizmet verdiğimiz her noktada aynı kaliteyi sağlamak,
Şirket süreçleri arasındaki ilişkiyi gözeten bir kalite yönetim sistemi yürütmeyi ve bu sistemi geliştirmeyi,
Kendi oluşturduğumuz, müşterimizin oluşturduğu bilgileri korumayı ve gerekli kişilerle paylaşıp gereksiz kişilerle paylaşmamayı, bilgi güvenliğine hassasiyet göstermeyi şirket politikası olarak benimsiyoruz
Tüm çalışanların şirketimiz amaç ve hedefleri doğrultusunda katılımını sağlamayı,
Tedarikçileri ile karşılıklı faydaya dayalı iş ilişkisi yürütmeyi ve ana tedarikçilerinin kalite yönetim sistemi kurma ve yönetmelerini desteklemeyi,
Taahhüt ederiz.