Taahhüdümüz;
- Grup içi ve nihai müşterilerimizin hizmet kalitesi, fiyat, termin süresi ve sosyal uygunluk beklentilerini tam ve eksiksiz karşılayarak müşteri memnuniyeti sürekliliğini sağlamak;
- Hizmet kalitesinde istenilen seviyeye ulaşarak, nihai müşterilerin beklentilerini dikkate almak ve bunu yerinde hizmet kalitesi ile sağlamak;
- Hizmette kanunen ve karşılaşılabilecek riskleri en erken aşamada bilimsel yöntemler kullanılarak öngörüp engelleyerek hata payını minimuma indirmek;
- Standart uygulama şekillerini belirleyerek hizmet verdiğimiz her noktada kaliteyi en üst seviyede tutmak;
- Şirket süreçleri arasındaki ilişkiyi gözeten bir kalite yönetim sistemi yürütmek ve bu sistemi geliştirmek;
- Şirketimizin ve müşterilerimizin oluşturduğu bilgilerin güvenliğini sağlamak, üçüncü kişiler ile paylaşmamak;
- Bilgi güvenliğine hassasiyet göstermek ve bunu şirket politikası olarak benimsemek;
- Tüm çalışanlarımızın şirketimiz amaç ve hedefleri doğrultusunda katılımını sağlamak;
- Tedarikçileri ile karşılıklı faydaya dayalı iş ilişkisi yürütmeyi ve ana tedarikçilerimizin kalite yönetim sistemi kurma ve yönetmelerini desteklemek;
- Tüm aktivitelerimizde emniyet kültürünü geliştirmek ve yerleştirmek;
- Uygun insan ve finansman kaynaklarını tedarik ederek, emniyet uygulamalarını desteklemek;
- Tüm faaliyetlerimizde riski ortadan kaldırmak ya da mümkün olan en düşük seviyeye getirmek amacıyla tehlike tanımlama ve risk yönetim süreçleri belirlemek ve uygulamak;
- Tüm yasal gerekliliklere, ulusal ve uluslararası standartlara uymak;
- Tehlike raporlama sistemini de içerecek şekilde tehlike tanımlama ve risk yönetimi süreçlerini kurmak ve işletmek;
- Performanslarımızı gerçekçi hedeflere göre oluşturmak ve ölçmek;
- İnsan faktörüne, emniyet kurallarına ve çevresel değerlere önem vermek;
- Bu politikanın tüm seviyelerde anlaşılmasını, uygulanmasını ve devamlılığını sağlamaktır.
Murat ÖZDEMİR