- Soru: Merhaba, Yurt Dışı E-ticaret (Örnek. EQKPT0123456789YQ) barkodlu ürün sizin takip sisteminizde gözükmüyor nedeni nedir.
- Soru: Gönderimi teslim aldım fakat içinden siparişlerim haricinde ürünler çıktı, bana nasıl yardımcı olabilirsiniz?
- Soru: Siparişim ile ilgili teslimat adresimi değiştirmek istiyorum, bana yardımcı olabilir misiniz?
- Soru: Gönderim dağıtımda görünüyor fakat **** gündür bana ulaşmadı. Gönderim hakkında bilgi alabilir miyim?
- Soru: Gönderim teslim edilmiş görünüyor fakat bana ulaşmadı, Yardımcı olur musunuz?
- Soru: Temu uygulamasından sipariş verdim konu hakkında bana mail adresi veya mesai olarak iletişim sağlanıyor mu konu hakkında desteğinizi rica ediyorum?
- Soru: Merhaba. Yurtdışı alışveriş sitesi olan TEMU dan yaptığım siparişlerimin sizin firmanız aracılığıyla dağıtıldığı bilgisini aldım. Kargo takipte kargoların dağıtımda olduğu yazıyor ama hangi kargo şirketi getirecek bilgisi olmadığı için takip edilemiyor. Acaba TEMU firmasının gönderilerini hangi kargo firması taşıyor? Bunu öğrenmek istiyorum.
- Soru: Temu firmasından gönderilen paketimin içinde bana ait olmayan ürünler çıktı. 3 gün öncesinde de bir bayan beni arayarak kargo poşetinden çıkan ürünlerin hatalı olduğunu ve kargoda benim numara on olduğunu belirtti. Sanırım poşetler karıştı.