MIREX E-Ticaret Çözümleri
Uluslararası E-ticaret dağıtım çözümlerinin lider tedarikçilerinden biridir. Uzak Doğu, Orta Doğu, Asya, Avrupa ve ABD de dahil olmak üzere küresel ticaret ağında, stratejik ortaklıkları ile E-ticaret sektörüne uçtan uca lojistik çözümler sunmaktadır.
Yurt Dışı E-ticaret (Örnek. EQKPT0123456789YQ) Barkodlu Gelen Kargolarınızı, aşağıdaki Track & Trace alanından veya partnerimiz
ARAS Kargo web servisi üzerinde, Gönderi takibi, Kargo Takip Kodunuz bölümünde yer alan E-ticaret gönderisi butonunu açarak ve Mirlog.com.tr' i seçerek takip edebilirsiniz. Daha ayrıntılı bilgi edinmek için
gonderitakip@mirlog.com.tr email adresimizden sorgulama yapabilirsiniz.
Temu siparişiniz ile ilgili sorun yaşıyorsanız Sık Sorulan Sorular sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.
SIKÇA SORULAN SORULAR - S.S.S.
- Soru: Merhaba, Yurt Dışı E-ticaret (Örnek. EQKPT0123456789YQ) barkodlu ürün sizin takip sisteminizde gözükmüyor nedeni nedir.
Cevap: Merhaba, bu durum ile ilgili alışveriş yaptığınız pazaryeri ile görüşmeniz gerekmektedir. Son teslimat firması bilgisine pazaryerinden ulaşabilirsiniz.
- Soru: Gönderimi teslim aldım fakat içinden siparişlerim haricinde ürünler çıktı, bana nasıl yardımcı olabilirsiniz?
Cevap: Merhaba, bu durum ile ilgili alışveriş yaptığınız pazaryeri (Temu vb.) ile görüşmeniz gerekmektedir.Soru: Siparişim dağıtıma, 5 gün önce dağıtıma çıkmış görünüyor fakat bana ulaşmadı?Cevap: Merhaba, gönderinizin dağıtım sürecini EQ**** ile başlayan takip numaranız ile Aras Kargo web sitesinden, e-ticaret sekmesini tıklayarak ve E ticaret firmasını Mirlog seçerek takip edebilirsiniz.
- Soru: Siparişim ile ilgili teslimat adresimi değiştirmek istiyorum, bana yardımcı olabilir misiniz?
Cevap: EQ**** ile başlayan takip numaranız ile Aras Kargo web sitesinden, e-ticaret sekmesini tıklayarak takip edebilir, Aras Kargo takip numaranıza ulaşabilirsiniz. Adres değişikliği, şubede bekletme gibi taleplerinizi Aras Kargo’ müşteri hizmetleri ile görüşerek yönetebilirsiniz veya pazar yeriniz ile irtibata geçebilirsiniz.
- Soru: Gönderim dağıtımda görünüyor fakat **** gündür bana ulaşmadı. Gönderim hakkında bilgi alabilir miyim?
Cevap: Yurt Dışı E-ticaret (Örnek. EQKPT0123456789YQ) Barkodlu Gelen Kargolarınızı, aşağıdaki Track & Trace alanından veya partnerimiz ARAS Kargo web servisi üzerinde, Gönderi takibi, Kargo Takip Kodunuz bölümünde yer alan E-ticaret gönderisi butonunu açarak ve Mirlog.com.tr' i seçerek takip edebilirsiniz. Daha ayrıntılı bilgi edinmek için gonderitakip@mirlog.com.tr e-mail adresimizden sorgulama yapabilirsiniz.
- Soru: Gönderim teslim edilmiş görünüyor fakat bana ulaşmadı, Yardımcı olur musunuz?
Cevap: EQ**** ile başlayan takip numaranız ile Aras Kargo web sitesinden, e-ticaret sekmesini tıklayarak ve Mirlog’ u seçerek takip edebilir, Aras Kargo takip numaranıza ulaşabilirsiniz. Aras Kargo takip numaranız ile partnerimiz Aras Kargo müşteri hizmetleri ile görüşerek teslimat kanıtına ulaşabilir, tüm detaylar hakkında bilgi alabilirsiniz.
- Soru: Temu uygulamasından sipariş verdim konu hakkında bana mail adresi veya mesai olarak iletişim sağlanıyor mu konu hakkında desteğinizi rica ediyorum?
Cevap: Merhaba, siparişiniz gümrük işlemleri tamamlandığında dağıtım sürecine girecektir. Dağıtım sürecinin başlaması ile partnerimiz Aras Kargo sizi SMS ile bilgilendirecektir.
- Soru: Merhaba. Yurtdışı alışveriş sitesi olan TEMU dan yaptığım siparişlerimin sizin firmanız aracılığıyla dağıtıldığı bilgisini aldım. Kargo takipte kargoların dağıtımda olduğu yazıyor ama hangi kargo şirketi getirecek bilgisi olmadığı için takip edilemiyor. Acaba TEMU firmasının gönderilerini hangi kargo firması taşıyor? Bunu öğrenmek istiyorum.
Cevap: Merhaba, Yurt Dışı E-ticaret (Örnek. EQKPT0123456789YQ) barkodlu gelen kargolarınızın teslimatı partnerimiz ARAS Kargo tarafından yapılacaktır. Aras Kargo web sitesi üzerinden gönderi takibinizi E-ticaret gönderisi butonunu açarak ve Mirlog.com.tr' i seçerek yapabilirsiniz. Daha ayrıntılı bilgi edinmek için gonderitakip@mirlog.com.tr e-mail adresimizden sorgulama yapabilirsiniz.
- Soru: Temu firmasından gönderilen paketimin içinde bana ait olmayan ürünler çıktı. 3 gün öncesinde de bir bayan beni arayarak kargo poşetinden çıkan ürünlerin hatalı olduğunu ve kargoda benim numara on olduğunu belirtti. Sanırım poşetler karıştı.
Cevap: Merhaba, bu durum ile ilgili alışveriş yaptığınız pazaryeri ile görüşmeniz gerekmektedir.